De kerstvakantie, waarin R. maar liefst twee weken vrij is. We hebben er van genoten, we zijn er op uit geweest tussen de feestdagen door en hebben ook natuurlijk veel dagen thuis doorgebracht. We deden creatieve dingen zoals een canvas beschilderen (dat mag R. graag doen, ik ook). Dat zijn van die activiteiten die er normaal niet zo van komen, wegens tijdnood. Jammer, want het is zo leuk.
Hersenspinsels, uitprobeersels, tips en recepten van iemand die groen, gezond en lekker wil leven.